DOSTAWA NA TERENIE POLSKI

WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA WYSYŁAMY ZA POSREDNICTWEM FIRMY SPEDYCYJNEJ LUB KURIERA – INPOST.  

KOSZTY WYSYŁEK UZALEZNIONE SĄ OD WIELKOŚCI ZAMÓWIENIA (WAGA I WYMIAR). PODCZAS SKŁADANIA ZAMÓWIENIA CENA WYSYŁKI JEST WYLICZANA AUTOMATYCZNIE.

MOŻLIWY JEST RÓWNIEŻ ODBIÓR OSOBISTY NA TERENIE TRÓJMIASTA PO UPRZEDNIM KONTAKCIE.

DOSTAWY ZAGRANICZNE

REALIZUJEMY RÓWNIEŻ WYSYŁKI POZA GRANICE POLSKI. NALEŻY WÓWCZAS WCZESNIEJ PRZESŁAĆ DOKŁADNY ADRES DOSTAWY CELEM WYLICZENIA I USTALENIA INDYWIDUALNYCH KOSZTÓW TRANSPORTU.

W PRZYPADKU WYSYŁEK POZA GRANICE POLSKI, SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI BEZPOŚREDNIO NA biuro@manufakturacegiel.pl.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

STARAMY SIĘ WYSYŁAĆ ZAMÓWIENIA JAK NAJSZYBCIEJ. 

Z uwagi na fakt, że nasze wyroby wykonujemy ręcznie, tak, aby oferowane przez nas produkty charakteryzowały się najwyższą jakością i starannością, średnie terminy realizacji wynoszą od 2 do 10 dni roboczych. Związane jest to również z wybranym kolorem płytek/płytek narożnych oraz wielkością zamówienia. Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie, dbając o możliwie, jak najszybszą realizację.
Po złożeniu zamówienia skontaktujemy się z Tobą, podając szczegóły realizacji i dostawy.

USZKODZENIA WYNIKAJĄCE Z DOSTAWY

PRZY DOSTAWIE KONSUMENT MA OBOWIĄZEK SPRAWDZIĆ STAN TOWARU W OBECNOŚCI KURIERA, A W RAZIE STWIERDZENIA USZKODZENIA – MA OBOWIĄZEK SPISANIA PROTOKOŁU SZKODY, RÓWNIEŻ W OBECNOŚCI KURIERA.

KONSUMENT POWINIEN NIEZWŁOCZNIE MAX. DO 3 DNI LICZĄC OD DNIA OTRZYMANIA TOWARU PRZESŁAĆ DO SPRZEDAJĄCEGO DROGĄ ELETRONICZNĄ INFORMACJĘ DOTYCZĄCĄ USZKODZENIA TOWARU WYNIKAJĄCEGO Z DOSTAWY. PRZEDMIOTOWY ZAPIS NIE WYŁACZA UPRAWNIEŃ Z RĘKOJMI CZY GWARANCJI NA ZASADACH OGÓLNYCH. TREŚĆ INFORMACJI POWINNA ZAWIERAĆ:

  • zwięzły opis wady
  • zdjęcia obrazujące wadę
  • okoliczności oraz datę stwierdzenia wady (np. dostawa spedycyjna dnia: xx.yy.zz)
  • oczekiwania Konsumenta w związku z wadą (np. wymiana towaru)
  • dane Konsumenta